lördag 16 april 2011

Igår var de fredag, jag åt glass med robin i solen,
innan jag gjorde ett pass på jobbet mellan 15-22,30.
En helt galen fredag, och då var de inte ens löning, förstår inte varför de alltid blir så hysteriskt.
Efter de följde jag med mina fina vänner till max och åt en hamburgare,
 skrattade nog oavbrutet i över en timme, och det var så jäkla skönt!!

idag är det lördag, och det är sol!jag har jobbat 6-15 idag, emelie hämtade upp mig, handlade mat och fyllde upp kylskåpet igen, sen har vi städat av här hemma och möblerat i Isak´s rum med nya sängen, blir kanon!

Om en stund ska vi ta en promenad i finvädret hem till mina föräldrar, för grillning med lite folk.
Kan bli en trevlig kväll.

imorgon är de jobb 7-15, sen får jag hem killen i mitt liv, det är lycka!!

sen är det mycket jag måste ta tag i, veckan som kommer.
Hur får man människor att förstå att man har förändrats?
Men nu ska jag umgås med min bästa vän m.f och släppa alla jobbiga tankar för en kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar