fredag 8 april 2011

Vi var till valbo på förmiddagen med våran bästa Emelie,
åt på ikea och sen slockna Isak i vagnen, han sover nästan aldrig på dagarna längre,
men eftersom han var uppe halv sex i morse,  förstår jag att han var trött.
Det var skönt. Jag kunde titta och prova kläder i lugn och ro, så de vart  några köp!

Åkte tillbaka till Sandviken och tog en promenad ner på stan,
Isak vart överlycklig när han såg att de var marknad, så vi tog en fika,
sen fick han en ballong och åka lite karusell. Gobiten.


Jobbat kväll, och isak har varit med Emelie och Uffe, tur jag har alla fina runt omkring mig,
som ställer upp för mig och isak så som dom gör, guld!


Precis landat hemma igen, haft ett peppande samtal med Eve,
och ska krypa ner brevid prinsen och sova.
Imorgon väntar de massa äventyr,  jag tänker vara pigg och glad då!


Fyra dagars ledighet, som jag behöver det just nu!!

1 kommentar:

  1. ville bara säga att eran kille är så söt :)

    SvaraRadera