söndag 24 april 2011

Ingenting går som det borde just nu.
Har aldrig i hela mitt liv känt mig så trasig.
Jag har kört mitt eget självförtroende och självrespekt i botten, korkade korkade jag.

Idag fick jag iallafall öppna munnen och förklara hur saker och ting ligger till, det var förbannat skönt.
Då jag är less på att vara det svarta fåret, det känns som om jag blir lite mera förstådd nu.

annars då, haft en förbannat bra helg.
Påskmiddag med släkten, lek och bus med isak, påskmiddag hos mange och therese, fina vänner, fyrhjuling och träffat mina saknade, åkt posche, och idag har vi njutit hela dagen på baksidan hos mamma och pappa!
+ att jag nästan är frisk,


Minus med den här dagen är att mitt älskade barn har åkt till sin pappa,
INGEN och då menar jag INGEN förälder ska behöva gå igenom det här, att vara utan sitt barn.
Finns ingen smärta i världen som går att jämföra med de här.

Vi har haft en massa kvalitetstid och mys som vanligt i allafall,
och nu ska jag jobba och träna hela veckan, sen är han hemma igen!!


det är dax att resa sig och borsta av skiten nu, det här fungerar inte längre.
Hur  mycket man än älskar någon/något och skulle vända upp och ner på allt för den,
så finns det en gräns, och den är paserad tusen gånger om, egentligen.


isak dalsäng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar