onsdag 27 april 2011

Onsdag.
Dagarna rusar i väg som vanligt.
jag har stängt av omvärlden nu och kör mitt eget race,  är tilbaka på noll och på något sett är de förbannat skönt. Jag tänker inte vara tyst om saker  längre, jag tänker inte bli överkörd, jag tänker bara ställa upp och lägga min energi på dom som förtjänar det. Och resten finns inte längre, det funkar inte.
Nog med lögner och drama nu, jag ställer inte upp på skiten.
har man inge stora förhoppningar, så går allting mycket bättre!

igår var vi ute på sjön en sväng, så  jäkla skönt, snart är de sommar!
sen somnade jag framför Karlsson på taket innan de var dax att jobba kväll.

idag har jag faktiskt varit uppe i tid trots att jag är  ledig,
emelie och jag har varit till valbo en vända,
och nu sitter jag och väntar på seg eve, ska åka till järbo på lite tok och hälsa på hästarna.
Sen blir de äventyr ikväll, haft två bra dagar, och den här ser inte ut att bli nå sämre.
Behöver jag säga  att de behövligt ?



Mitt  älskade hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar