tisdag 10 maj 2011

tisdag, jag kunde inte sova igår  kväll, var orolig för min lillfis,
finns inget värre än att inte kunna få vara där för sitt barn jämt,
trots att jag vet att  hans pappa tar hand om honom på bästa sett,
så är jag ändå hans mamma och vill vara med. Jag  verkligen hatar såna här situationer.
Men han mår bättre idag våran lilla älskling, ingen feber och svullnaden har börjat ge efter lite.



Emelie kom och hämtade mig i morse, vi satte oss i solen och åt frukost, lyx!!!
Sen vart jag inringd på jobb, och inte på mitt vanliga  jobb
utan på hotellet, med min gamla jobbarkompis (och  även en av mina bästa vänner),Satu.
Så det var bara ta sig ut dit, hur roligt som helst med lite miljö ombyte!!!
Jag går runt och ältar samma gamla skit dag ut och dag in, trots att jag försöker byta bana.
Så det var himla skönt att få göra något annorlunda idag, träffat de bästa och även min fina son.
Timmarna rusade i väg, så de gör vi om snart igen hoppas jag :)
Skönt med extra klirr i kassan också.


Satu och jag har ju jobbat tillsammans förr, så de var riktigt roligt att göra comeback.
Har ett förjäkla bra sammarbete vi, vad de än gäller :P

Ska ta mig till stadsparken nu och spela lite kub med tjejerna,
ikväll blir de bara bb och mys,
för imorgon bitti ringer klockan 4.30, dax för förmiddagsjobb på mitt kära coop!!
Och sen är de bara köra på resten av veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar