torsdag 26 maj 2011

för ett bra tag sen var de en människa som sa till mig "du borde tänka dig för med vad du tror på hos honom."
och jag säger bara en sak, HAHAHAHAHA du borde göra lika


ledig onsdag kväll.
jag fuskade med en mjukglass på mc'donalds trots att min mage skriker rätt ut, men det var de värt.
Sen kröp vi ner i soffan i kungs och tittade på bb allihopa.
Imorgon måste jag styra upp mittt liv innan jag lämnar hemmet, det ska städas, alla kläder måste tillbaka i garderoberna, sängen måste tillbaka till sovrummet och det måste dammsugas,
 en orkan måste ta varit här medans jag varit borta?
och det blev ändrade planer, lillfis blir hemma med mig på fredag då jag är LEDIG!
Imorgon när jag städat måste jag till sjukan och lämna prover, sen är de eftermiddags/kvälls jobb som gäller.


jag är så jäkla glad över mitt sommarschema, fick semester då jag vela, och bara dagtid, hela sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar