onsdag 25 maj 2011

jag har sagt de förr, och jag säger de igen; vad gjorde man utan sin familj och sina nära och kära.
herregud vad jag har tur, jag har världens finaste bästa vän, det räcker med att hon bara finns..

idag är de onsdag, vilket betyder att jag i vanlig ordning har jobbat förmiddag i bageriet!
Det är så jäkla roligt, där trivs jag

sen vart de en efterlängtad lunch med mina damer Satu och Jenny, och lille jack.
Så fruktansvärt söt var han, farligt när man är så bebissjuk


Ledig och barnledig eftermiddag/kväll.. vad gör man då ?
som sagt, det är tur de inte händer allt för ofta


det ännda jag tänker säga just nu är att  man kan inte äta kakan och samtídigt ha den kvar!
Vad är de som är så svårt ?


imorgon jobbar jag kväll, vilket betyder att jag får kura med världens bästa isak hela dagen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar