tisdag 3 maj 2011

Tisdag.Igår hade jag en toppen ledig dag, myste med min trotsiga (snart) treåriga son, snorade i kapp med eve, var ut till hästarna, sen när emelie slutade åkte vi hem och hon lagade god mat medans jag la Isak.
Sen låg vi i varsin ände i soffan hela kvällen, tittade på massa bra program och åt godis.

Imorse därimot vaknade jag av ett ryck klockan halv sex, och fick panik då jag inte hade hört min klocka.
Packade isak´s dagissaker,
slängde på mig kläderna och satte mig på cykeln. 06.00 stämplade jag in, det gjorde jag riktigt bra.

Emelie var gullig och lämnade isak på dagis, våran bästa mem.
Slutade klockan ett i dag, hämtade lillkillen på dagis, och sen fick vi med oss min syster hem, mellis och film nu, sen ska vi grilla och sova hemma hos mina föräldrar ikväll, riktigt skönt ska de bli!!
Blir en tidig kväller då jag har förmiddag både i morgon och torsdag  också.

annars är de mycket som händer,
men har man inte nå förväntningar så löser sig saker och ting till det bästa oftast  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar