tisdag 17 maj 2011

tisdag.

jag har en gång i livet gått igenom en jätte kris, och jag skulle aldrig,
och då menar jag aldrig utsätta mig själv och min kropp för det igen.
Men just nu är jag livrädd, det är skrämmande när man hamnar i samma tankebanor, känner igen signaler och hur kroppen inte orkar.
Får inte plats i min egen kropp just nu. det trycker och luften räcker inte till.
Det har nog bara hänt för mycket både de senaste åren och de senaste månaderna, och jag har inte haft kraft eller ork att bearbeta det.

det är tur jag har världens finaste lille kille, men idag höll han på och tog kål på mig,
vad kom detta humör ifrån? kan inte vara mig han ärvt det av :P
Antar att det är nu man måste hålla fast vid regler och vara tydlig,
tur han är världens charmigaste skrutt i mellanåt, som talar om hur mycket han älskar sin mamma. :)
Han var ju hemma och var sjuk hela förra veckan, och sen ledig helgen och i går, så idag fick han vara på dagis några timmar, och gissa om det vart en nöjd kille, som vägrade gå hem sen!


Eftermiddagen har gått åt till köp av tvättmaskin och dator, äntligen!!!!!!!!!!
Helt sjukt skönt att kunna sitta vid en hel dator, som fungerar som den ska.

inte nog med de så ska mamma sova här, för jag ska jobba förmiddag imorgon,
och just nu håller hon och målar mitt kök. Så jag kan få upp hyllor och saker någongång.

när hon är klar med de ska jag tvinga henne att mysa och titta på bb, sen är de hopp i säng som gäller.


1 kommentar:

  1. Men kära vän vad är du så rädd för? Jag skickar varma trygga kramar med styrka till dej. Du vet hur/var du hittar mej om och när du vill (även när jag är ledig). Kram på dej Cissi! // Maria

    SvaraRadera