torsdag 5 maj 2011

Nu har jag avverkat mina dagar i bageriet för den här veckan!
trivs som tusan på mitt jobb, galna härliga människor.
det ska bli skönt att vara ledig ända tills måndag nu. Riktig lyx kallas det, undrar om det håller i sig.

Jag är trött och yr, mina värden är nästintill lika dåliga som när jag var höggravid fick jag nyss veta!
Min doktor pratade om sjukskrivning, jag skrek rätt ut.
Frisk tänker jag bli, på ett eller annat sett.

tacka vet jag koffein piller, bara det som ger mig en riktig kick just nu, och just ja,
finns ju en person som jag får en liten kick av också!!
Älskar människor som får mig att vara glad bara genom att finnas.



jag kunde cykla direkt hem till Marita efter jobbet, då hon och isak redan var där, fick mat och rabarberpaj!! Lite borskämda sådär vi.
Om en stund ska min lilla galning sova, undrar om jag gör honom sällskap, eller om jag ska få min vilja igenom med pizza och bra sällskap, det återstår att se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar