tisdag 24 maj 2011

måndagar varranan vecka är tunga, då min lilla åker till sin pappa.
Men vi hade en bra dag igår,
vi vaknade upp i kungs, eftersom vi sov hos mem,
det vart lunch och lek på sibylla, sen var jag och isak i lekparken några timmar innan han for i väg till sin pappa.

Då åkte jag raka vägen in till gävle, hittade hem till emma på brynäs på första försöket!!!
Sen satt jag där på en stol i ett antal timmar och plågades. Fick mitt gamla hår ur draget, fixat och i med nytt. Det här är sista gången jag har i med keratinslingor nu, emma ska fixa något nytt tills nästa gång ;)
Hon är jätte duktig, och trevlig dessutom!!


efter det vart de mat på american med mina favoriter emelie och staffan,
avslutade kvällen med att släpa ut min dubbelsäng i vardagsrummet, och titta på bb och skräckfilm!
Som sagt, en bra ledig måndag ändå


idag är de tisdag, jag ska strax åka och plocka upp min lilla alexandra,
det ska handlas, umgås och käka lunch. Känner att det behövs idag.
Sen ska jag göra ett kortpass på jobbet mellan 16-20!
roligare än så här blir det inte idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar