söndag 15 maj 2011

Söndag.

den här veckan har varit omtumplande, slitsam och tuff.
Enda jag vet är att jag kommer vara förbannat stark när jag tagit  mig igenom det här.
igår kväll var vi till gävle, grillade ett gäng och spelade spel.
Sen tog vi oss ner på stan, dansade och fick släppa loss lite,
sen fick jag skjuts hem medans de andra fortsatte :P
Hann med att få några timmars sömn innan det var dax att åka och jobba igen. 7-15.
Sen kom isak hem, som jag längtat!!!!


Vi har gjort hans favoritmat, fläskfile gryta och ris.
Just nu tittar han på  hockey (ungen är tokig jag vet),

Imorgon är vi lediga, jag ska bara jobba tre korta jobbpass bara den här veckan,
och jag ska ge  tusan i att ta åt mig något mera.
Vi ska träffa vänner och barn  och mysa, leka och ha de bra, imorgon blir de badhuset och i slutet på veckan åker vi till stugan något dygn och myser, behöver verkligen ett miljöombyte, och göra något annat.

Min andra halva (just nu den klokare halvan), har åkt bort några dagar, när jag behöver henne som mest, mer än vanligt. Men jag är glad för henne att hon får komma i väg några dagar :P
Även om jag helst hade velat ha henne här nu,
i varsin ände av soffan med massa godis, framför bb, det är ju faktikst söndag!!!





Det finns inte en endaste normal bild sen igår,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar