måndag 16 maj 2011

måndag,
vilken bra start vi fick på veckan.
Isak tyckte vi skulle ta sovmorgon, vilket passade mig UTMÄRKT, så halv nio klev vi upp.
tittade på barnprogramsmorgon, myste och badade.
Sen for vi iväg och hämtade upp alexandra, isak´s faster, och tog oss till valbo.
Handlade lite sommarkläder och åt lunch. (tack älskade skitunge),

Sen for jag och isak vidare, mötte upp mamma på badhuset och spenderade några timmar där.
badkruka som jag är så låg jag mest i bubbelpoolen och mamma mu landet, medans dom åkte kana och badade i vågorna :)
man kanske borde skaffa sig lite underhudsfett.
Isak vart helnöjd iallafall, som alltid när han får vara där och leka av sig.

Sen åkte vi vidare upp till mitt jobb, där jag  köpte en cykel till Isak.
Han har redan en hos sin pappa, och är ju tvungen att ha en hos mig också, nu när trehjulingen inte duger längre för storkillen.
Så nu äntligen är de fixat,och vi måste bara ner på stan i morgon och köpa en ny hjälm åt honom.

så, faktikst, en toppendag!!

Tanken var att jag och pappa skulle åka till valbo och köpa tvättmaskin och dator till mig nu mot kvällningen.
Men han fick förhinder så vi gör ett nytt försök imorgon.
Ska bli himla skönt med lite nya saker, då är de bara mitt löpband som fattas, snart så!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar