torsdag 12 maj 2011

Torsdag.
igår  jobbade jag förmiddag på mitt kära coop, älskar onsdagar då jag alltid bakar.
Dagen går så fort och det är så roligt.

Dagen forsatte bra då fick lägga mig i solstolen hemma hos emelie efter jobbet.
På kvällen vart de en cider och kubb i stadsparken med  tjejerna!
Och sen vart de hämtmat framför bb med staffan.
Fick träffa alla (nästan) mina fina vänner  på en och samma dag, tur som en tok


idag  har jag jobbat på hotellet hela dagen med "svärmor", himlans roligt är det.
Och fått ätit lunch med de bästa, och min fina son.
Kör förmiddag där imorgon med Satu, och sen kväll på coop.

har egentligen ingenting roligt att skriva.. dagarna rullar på,
jag är bitter och har varit ett tag, förstår inte hur jag kan tillåta mig själv att gå med på de här,
det måste få ett stopp.

Men kan lova att semesterersättningen var mycket mera än väntat, så jagär himla nöjd!
Måste sluta sätta alla pengar på sparkontot  och unna mig lite också,
så imorgon ska pappa följa med mig och köpa en ny dator, inte en sekund försent!!

Snart är de söndag, och min vackra unge kommer hem igen!!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar