lördag 7 maj 2011

fredag kväll.
Lillasyster var här, så jag passade på att följa med mina vänner på en utflykt.
Det var kallt,  men vad gör man inte för att få umgås med de bästa

Lördag morgon,
isak slog upp sina små blå klockan 5.20,
behöver jag ens säga att jag inte var vid medvetande då!!
Jag har halvsovit på soffan sen dess, nu är klockan tio.
Tur han kan roa sig själv när han känner för det.
Tog nyss en dusch i hopp om att piggna till, återvände till ett vardagsrum i kaos.
Isak har använt bord, kuddar, täcken, stolar,  leksaker, alla filter, leksaker osv. och byggt sig en LITEN koja. Bra att han har fantasi min lilla galning.
Men nu ger vi oss ut i solen istället,  det känns som om han behöver rastas!!

En ledig oplanerad lördag, det enda jag vet är att den ska spenderas med fina människor, i solen.


Ta mig tillbaka till thailand, till sol, värme och semester med dessa m.f!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar