lördag 21 maj 2011

  
Dagens ord; besviken.


Det här börjar bli tråkigt. Tråkiga inlägg, tråkiga, negativa jag.
Det ska bli ändring, jag lovar.
Men det är inte direkt så att jag får lite hjälp på traven.
Utan det tas istället bara tar en förbannad massa energi.
det känns som om jag ger och ger, vrider mig ut och in i mellan åt för att finnas där för alla, hinna träffa de jag vill, ställa upp med skjuts (jag som inte ens äger en bil?),
men det ska vara så förbannat svårt att få något tilbaka. Lite uppskattning.
Jag vet inte om folk inte fattar vad de betyder när man säger att det är nog nu, att man inte orkar längre.

en stor puss till emelie murberg, som gång på gång talar om för mig att jag är värd mera än de jag får,
som plockar upp och borstar av mig, och får mig att fortsätta,
hon finns där, hon ser mig, och gör allt hon kan för att underlätta mitt liv.

..
Hur som helst så har jag och isak haft det förbannat mysigt i stugan, jag har så svårt att slappna av i vanliga fall. Men igår när vi kom dit, och isak roade sig med min mormor och morfar, då tvärslocknade jag i solstolen och sov i över två timmar. Behövligt?
jag fick två brända kinder och en röd näsa på köpet iallafall.

vi var ute hela dagen, och mot kvällningen vart det grillning.
När lillfisen somnade, spelade vi spel och åt massor av gotta.
Förmiddagen idag gick åt till massa ute lek, och sen åkte vi hem efter lunch.
Stolt över mig själv, att jag bestämde mig för att åka dit, och körde hela vägen dit och hem!

Vi åkte raka vägen hem till mina föräldrar, isak följde med sin morfar ut och åkte posche, sen har vi grillat med dom + farmor. Det blir en övernattning här, och mys med lillasyster



det är inte ens någon ide att försöka lägga något smink på de här slitna nyllet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar