torsdag 19 maj 2011

Torsdag kväll.
Jag hade ingen lust att kliva upp i morse, när jag redan då kände hur jäkla skakig jag var, känns som om jag går på moln och har druckit alldeles för mycket alkohol.
Och om det ändå vore så väl, då nyktrar man ju till tillsist iallafall :)


Men med en (snart) treåring i huset så finns det inte tid med nå vila, så var bara ta sig upp.
Vi låg i soffan hela morgonen och tittade på alvin & gänget och myste.
Tur jag har världens mysigaste son!!!!!


Sen följde vi med evelina upp till järbo, hälsade på hästarna och umgicks lite,
isak fick rida lite på ponnyn, så han var nöjd när vi åkte därifrån
hann med en sväng  ut till hotellet och hälsa på också.
Innan det var dax för mig att åka och jobba kväll. Så isak fick följa med sin pappa hem och sova där ikväll.
Mysigt för honom, men jag hatar att komma hem till en tomt hem!!!




nu ska jag packa väskorna och sen är de sova som gäller,  imorgon bitti åker jag och isak till stugan!
Hela helgen är fullsmockad med en massa bra saker, och det är väldigt uppskattat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar