tisdag 7 februari 2012

Det är kallt hemma, det är kallt på jobbet och det är kallt ute. Jag fryser hela tiden och jag är garanterat inte ensam om det. Har alltid varit liten och tunn och även om jag nu håller mig över 40 sträcket så önskar jag varenda vinter att jag hade lite mera underhudsfett!

en utomlandsresa hade varit klockren nu. Men det ska flyttas om 2 1/2 vecka och då ska de målas, tapetseras och jag har såklart hittat massor av nytt jag vill ha.
plus att i mars åker vi till fjällen och i april blir det Ullared och shoppa och bo på hotell!
sen blir de en sista minuten resa förhoppningsvis i maj :)

januari nästa år fyller mamma 50 år, så då drar vi långt härifrån i två veckor. Något att se fram imot!

hur som helst, Isak kom hem igår så nu är jag hel igen!
jag jobbade fram till fyra och sen fick vi sällskap av de bästa, så blev god mat och mys. Jobbar 10-16 hela veckan så idag efter jobbet kommer min mamma och pappa på en fika och hjälper oss att packa lite till flytten, det ska även hinnas med mys och lek med Jenny och barnen, kungsberg och kanske lite rally innan veckan är slut! Det flyter på bra, och jag tänker inte låta Någon förstöra de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar