torsdag 23 februari 2012


helvetes vecka. packning, flyttning, jobb och isak vecka på samma gång!
Undrar hur jag skulle bete mig utan de fina människor som ställer upp hela tiden,  ni är guld.

Eftersom mitt och isak´s hem är nerpackat i kartonger just nu, så bor vi den här veckan hemma hos emelie.
Hur bra som helst, bästa sällskapet, mys, frukost serverad osv, hon kan hon :P

Imorgon är de fredag, och det betyder att jag får nyckeln till nya hemmet!
Spackling och målning imorgon och lördag och på söndag kör vi möbler och kartonger. Sen så..
jag/vi behöver verkligen de här. Även om jag måste stå ut med ett kaos ett tag.



annars så snurrar de på, jag kan äta igen och börjar få tillbaka krafterna.
Känner mig starkare och tänker inte gräva ner mig i skit längre..
 för hur lätt de än är för alla runt omkring att säga är att jag inte ska bry mig, och inte gå på allting. Så är de himla svårt när den här personen till och från vill vara med mig, och vill att jag ska flytta dit och ber mig lita på honom, att han förändrats.

Men jag känner att jag har så mycket skinn på näsan nu så jag kan säga ifrån och ta konsekvenserna som kommer med mitt beslut. Jag vill inte leva så som det varit till och från och jag vill inte må dåligt längre, och de liv jag än gång ville leva, med en speciell person är nu ett liv jag verkligen inte vill leva.
Och jag tror de är ömsesidigt,


jag är glad  över det och dessutom finns de någon som verkligen sätter mig i första hand och att få känna hur mycket man verkligen betyder för någon är en känsla jag glömt bort.. det är underbart ju, och så de ska vara. Och dessutom blir jag en mycket bättre människa direkt, när jag vågar vara ärlig och rak och dessutom känna efter hur jag verkligen känner utan att nästa sekund bli sårad.            <3


nu ska jag de ätas god mat och sen mys framför bb. Återkommer efter helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar