måndag 27 februari 2012

Sådär, då var man inte mellan två hem längre.
i fredags fick jag nyckeln, jag och pappa täckte, spacklade och slipade hela dagen innan han smet till Afrika för att jobba någon/några veckor. Började måla på kvällen med mina bästa, och upp tidigt på lördagen och fortsatte. Isak busade, bakade och hade de bra med min faster hela dagen (som vi bara bor 50 m ifrån), så vi hann måla två vändor till och köra massa kartonger. På kvällen skruvade jag och mitt E möbler och grabbarna la golv.
och igår körde jag ut isak till sib farmor och farfar sen fick jag hjälp av halva släkten, vänner och grabbarna grus Bellman + Peter, körde möblerna och det som var klart. Här går de undan!
Plus att min faster lagat massa god mat åt oss hela helgen när vi hållt på.

Och idag medans jag jobbar så städar mamma och mormor min städa ut gamla lägenheten så de blir klart, jag har tur som en tok ibland!
Tusen tack för all hjälp med packning, rust, flyttning, matlagning, städning, upppackning, barnvakt osv.. Ni är guld värda, och jag är så tacksam för att ni finns allihopa!


hämtade hem Isak igen igår eftermiddagn när det hade blivit lite ordning, och hans ord på vårat nya hem var "shit pomfrite alltså, helt otroligt!" så jag tror han gillar de :)
Vart godmat framför barnprogramet igår kväll, sen fick jag hjälp att plocka upp lite och sällskap framför bb.
vi sov där inatt, och jag/ vi trivs redan :)
vart en riktig mysmorgon i morse innan vi var tvungna att åka till dagis och jobb. Jag jobbar tolv timmars idag och Isak åker till pappa sin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar