måndag 20 februari 2012

Ny vecka igen, och inte vilkn vecka som helst, det är flytt som gäller. Min lägenhet är helt nerpackad i kartonger. Hur som helst så har jag haft en jätte bra LEDIG helg.
fredagen fick jag gosa med Isak en stund efter jobbet då han hade "morfar eftermiddag", kvällen var jag o E ut och åt lite, eller jag försökte äta åtminstånde.. De går åt rätt håll.
sen vart de spel och umgås hemma hos Sandra. Lördagen spenderades ute i skogen med ett härligt gäng, det var rally, grillning och varm oboy som gällde!
Sen vart de en lugn kväll med melodifestivalen och packning.
igår var jag och hälsa på min kusin som var på besök, fortsatte sedan till valbo och Gävle för att köpa sängbord, en snöskyffel och nya tallrikar.
Sen vart de skoteråkning hela eftermiddagen :)
mot kvällningen fick jag hämta hem min älskling, väldigt uppskattat. Så det vart mys innan han skulle i säng och jag fick bra sällskap framför bb!
Toppenhelg!!! tacksam för de fina människorna jag har i mitt liv!


Har lovat Isak att vi ska upp till kungsberg i veckan, som vi brukar, men de blir lite tajt med tid att hinna med det längre fram i veckan. Så idag efter jobbet åker vi raka vägen upp och åker lite, barnbacken är trots allt öppen till 8 varje dag, hur bra som helst. min pappa ska följa med upp och se hur duktig han blivit också. Efter de åker vi raka vägen till kungs, där vi bosätter oss den här veckan. Mitt E är gräsänka den här veckan så då passar vi på, så vi slipper bo i flyttkaoset + att jag får en massa tid tillsammans med henne.

hoppas ni får en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar