torsdag 9 februari 2012


Mycket tankar som snurrar runt i huvudet just nu, mycke att tänka på, och framför allt.. komma ihåg.
Och det ska ni veta, de är INTE min starka sida ;P
jag har smålappar överallt med saker jag måste göra, dax att skaffa mig en ny almenacka.

isak har varit piggare idag, så efter jag sluta jobbet tog vi oss upp till Kungsberg en liten stund så Emelie fick se vad duktig han är. Lillkillen åker alla knappliftar + alla backar UTAN sele nu, till och med branten fixar han galant. Stolt och glad mamma!
Underbar känsla och se honom åka där, för han gillar de verkligen, far fram i sin egen lilla värld och sjunger, och svänger, och HOPPAR.. såklart.

Ungen har blivit helt såld på varm oboy,
så vi hade mysfika med varm oboy och rullmacka där i mellan åken också. Det hör till :)

sen stupa vi i säng båda två. Men jag har faktiskt hunnit tagit reda på all ren tvätt också, och
lagt ut lite annonser på köp/säljes/bortskänkes också. Så titta in där!


imorgon är de fredag, Isak ska på dagis en sväng, sen har han blivit lovad fredagsmys med mormor och morfar, källaren är äntligen klar där hemma, så de ska basta, bubbla och göra/äta isaks favoritpizza och ha mys.
Han längtar och har trökat på mig hela dagen om de.

själv ska jag jobba till 16, sen ska jag och E handla lite, sätta i mitt tejphår och sen laga god mat, spela spel och njuta av några glas vin med de bästa tjejerna.
Helgen är oplanerad, men lite skidåkning, skoter och en vända till valbo ska vi hinna med.
Jag älskar lediga helger.


och annars är jag så himla glad över mitt schema, bara dagtid då de är Isak vecka, och den andra veckan jobbar jag dagtid och någon långpanna i mellan åt, kunde inte haft bätte tider faktiskt,
tack för folk som förstår och tar hänsyn.



1 kommentar:

  1. Jasså, gjorde du förlägning där, hur mycket fick du betala då och hur länge höll de ? :)
    Jag gör hemma hos en tjej som precis har utbildat sig, hon jobbar heltid så hon gör lite då och då, 250 kr betalar jag :D

    SvaraRadera