torsdag 16 februari 2012

Min mage har brålat rätt reält senaste tiden, måndag gick jag hem från jobbet och sov 17 timmar i sträck, men inte var de nå bättre efter de. Så igår var jag till sjukhuset och fick konstaterat att jag gått med magkatarr alldelles för länge plus att tarmarna är svällda och ömma. Det har börjat blivit ett magsår så det är inte konstigt att jag haft ont. Dubbla antibiotika kurer i två veckor och sen tillbaka, förhoppningsvis har de börjat blivit bättre då.

det blir Inge mera skitmat för mig, bara kokt mat framöver!


mitt hjärta är hos sin pappa tills söndag eller mÅndag. Det är tungt, men jag jobbar långpannor, och försöker göra klart allt i lägenheten tills flytten. Hunnit med mys med jenny också, och Igår vart det även en tur till Valbo med Alexandra, jag har inte shoppat på tre veckor och det fanns massa fint, kom hem med ett par nya byxor, en tröja och en plånbok/väska som kommer användas flitigt! Köpte även ett par nya Tumvantar som ska klara 30 minusgrader, perfekta!
igår var jag med och provade lite rallybil också, vilken jäkla kick, kanske blir kartläsare av mig ändå, vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar