onsdag 29 februari 2012

Det har hittills varit en himla bra vecka. Jag är trött efter flytten och fyra tolvtimmars pass på rad och sen 8 timmar på fredag också, de tar på krafterna, MEN jag är på ett jäkla bra humör och det pirras i magen på mig. Så.. Det verkar ju dumt att gnälla ;)


Som sagt, jobba, äta, försöka plocka upp lite flyttkartonger, och sova är de som gäller fram tills helgen!
sen så, fredag eftermiddag ska jag på massage, inte en dag försent :p
sen ska jag ta en redig shopping runda med min finaste E!
lördagen ska spenderas i järboskogarna på rally då två väldigt bra pojkar ska köra, sen blir de middag och spel med tjejerna och vi kan ju hoppas att magen samarbetar så jg kan ta mig ett välförtjänat glas vin också!
Söndag blir de en road trip till villa&antik i Ockelbo och sen en tur till sågmyra och lager 157! Sen är de ju måndag och min fina lilla kille är hemma igen.

mycket kvar att fixa med i nya hemmet, men jag trivs redan!
Isak har fått ett stort fint rum, jag har fått en klädkammare till alla mina kläder, hela lägenheten är rymlig, uteplats med staket runt, 5 minuter till dagis, lugnt och skönt område med massor av barnfamiljer och barn som Isak kan leka med och lekplats utanför + att de inte är nå stora vägar.
Det passar oss, mig och min (snart) fyra åriga son :)

imorgon ska nycklarna till gamla lägenheten lämnas in, och idag kom alla nycklar på plats också. Lättad till tusen!
sen har jag även fått besök på jobbet idag av en barndomskompis och hennes barn, riktigt roligt :)

men nu ska jag jobba några timmar till innan jag får åka hem, krypa ner under täcket och kika på bb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar