måndag 19 september 2011

Både isak och jag vaknade på fel sida idag tror jag,
 men efter frukost och mys i sängen framför en bra film så kändes allting bättre,
klädde på oss och for bort till jenny och barnen.

Det vart en massa lek och en promenad i regnet vilket våra barn var överlyckliga över,
för de är himla roligt att cykla i stora vattenpölar när man är tre år :P
sen gjorde vi god lunch som gick hem hos både de stora barnen, och hann med fika, och jag fick bebismysa massor innan vi åkte hemåt.

Lillasyster kom förbi, så vi har ätit pizza, grejat här hemma och när isak somnade plockade vi fram ostkaka och har sett på idol :)
jag älskar såna här dagar.

ikväll måste jag sova i tid, imorgon är de tolv timmars jobb som gäller.
Sen har vi en ledig onsdag att se fram imot, de känns bra just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar