onsdag 28 september 2011

Underbara lediga onsdag,
Har gått runt hela dagen med ett leende, för den började med ett gott skratt, just för att det är så skönt när folk skriver eller säger saker som dom tror sårar,
Men du visade nu bara alla vilken idiot du är. Tack!
För vad var de jag sa om onödigt drama, uuah :)

Nej det känns bra nu, och dagen har varit riktigt bra.



Började med en sovmorgon, sen tog jag med mig sötaste Jack och jenny till Valbo, luncha på Ikea och strosa runt. Sen hann jag bara hem och lämna dom, innan jag åkte och hämtade min lillasyster från praktiken och bjöd henne på en fika :)

Nu mot kvällningen vart det en promenad,
och sen idolmys med världens bästa.

Imorgon har jag bytt bort mitt jobbpass,
Inte helt fel med en ledig torsdag.
Ska hinna med en fika med Malin,
Badhuset med Isak och damerna + barn, det ska umgås o göras lasagne med grabbarna och sen personalmöte!




Suger på den här karamellen ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera