tisdag 27 september 2011

den här lediga måndagen vart de inte många knop gjorda på.
Pyssel här hemma, en långpromenad med isak i vagnen, fika och kycklingsallad med grabbarna grus,
och nu ligger jag nerbäddad och tänkte somna till en film,
 kaotisk men endå en väldigt bra dag.
 imorgon är de jobb 10-22 på mitt favorit ställe!




Det kommer en tid i livet när du måste släppa alla meningslösa draman och de människor som skapar dem.
Omge dig istället med människor som får dig att skratta, så mycket att du glömmer det dåliga och fokusera bara på vad livet har att erbjuda.
För när allt kommer omkring är livet för kort för att vara annat än lycklig!
(jag håller verkligen med tjejen som skrivit de här)




Jag har verkligen lärt mig att uppskatta saker och ting på ett annat sett,
Försöker ta till vara på de jag har,  istället för att sakna de jag INTE har.
Livet far fram i en väldig fart, och jag tänker inte stå på sidan och se på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar