fredag 23 september 2011

igår var en riktig skitdag, skakig och yr, dessa dagar kommer inte alls lika ofta längre, men när de väl gör de så vill jag bara dra täcket över huvuudet och somna om :P
men jag och isak var lediga så vi myste hela morgonen som vanligt,
sen kom min mormor och hälsade på, vi lagade mat och sen fick jag  turen att sova en timme på soffan medans de lekte, när hon åkte hemåt åkte vi bort till sätralinjen till jenny och barnen, de var ju sol och riktigt skönt ute, så isak och elvin fick cykla och vi tog en promenad, vart ett stopp hos satu och johan där vi vart bjudna på bullar och saft innan vi knatade vidare.
Jag behövde verkligen den där promenaden.



kvällen spenderade jag och isak i gävle hos Emma med familj,
jag fick mitt hår fixat och isak lekte med Milton och Viggo.

Det märks verkligen att isak, och hans kompisar börjar bli stora nu, dom är mycket mera självständiga, leker jätte bra och det är en massa roll lekar hela tiden, dom pratar och diskuterar med varandra, och har verkligen roligt. Riktigt skönt för oss mammor, som kan få en lugn stund och passa på att snacka lite skit ;P


det var som sagt en riktigt bra och ledig onsdag.
Idag därimot har jag jobbat 12 timmar, så har precis kommit hem och krypit ner i sängen.
Nu ska vi vara lediga fredag, lördag och söndag. Och det känns så jäkla bra, och hela helgen är de bara massa bra saker inplanerade, och en massa kvalitetstid med min son. Ska tanka energi till tusen!

och apropå mitt hår, nu har jag bestämt mig för att de här var sista gången jag satte i löshår.
Det harkänts som den enda lösningen nu i över ett år,
med  tanke på att mitt eget hår inte växer, både naglar och håret går av, pga av dåliga värden.
Men nu när jag äntligen ska få sprutor en gång i månaden mot de så ska jag ge mitt eget hår en chans att växa ut.
Så om någon månad ska jag klippa av mig håret till axlarna, och sedan låta de återhämta sig, äntligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar