måndag 5 september 2011

jag har haft en fantastisk, nästan ledig helg.
serverat öl, träffat bra människor, druckit öl, ätit kräftor,  myst en massa och fått sovit ut!

jobbade fredag kväll på traVinn med Satu, det var ju fotboll, så det var många som ville tiitta på den, dricka öl och äta mat. Så jäkla roligt att få stå bakom baren igen, bara ibland sådär :)

Lördagen spenderades med Jenny och lille jack, bebismys och sen en tur till gävle.
Kvällen var de äntligen dax för kräftskiva med jobbet,
och ja, det vart så lyckat som vi hoppats på!!
Synd att vissa saknades bara, och synd om min lillasyster och andreas som fick köra oss, alldelles för många och alldelles för fulla, vidare sen på kvällen. :)

Söndagen jobbade jag på travinn, och sen åkte jag raka vägen och hämtade hem prinsen!!
Söndagsmys och barnprogram såklart, och när han somnat fortsatte det med pizza och godis, innan jag somnade som en liten bebis i soffan efter mitt sällskap gått.


Idag har jag varit på coop igen, sovmorgon till halvnio, hann både duscha och göra frukost innan isak kom uppsmygandes. Dagis har varit stängt idag, så tur vi har världens bästa människor runt omkring oss som ställer upp, så han har fått roat sig idag, medans jag har jobbat till kvart över sju!


idag var även första gången jag hörde isak fråga efter en viss person, varför den personen inte var med oss, varför hon inte kom och lekte med oss, om hon var på semester.
Det gör så ont för isak´s skull, att det ska behövas ta människor ifrån honom som han kännt sån trygghet hos, som han litat på och älskar, hur kan någon svika så inåthelvete!!

så det är så himla skönt just nu, när vissa saker och ting verkligen känns äkta.

och nästa vecka ska jag få åka till Ullared, gissa om det är en lycklig tjej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar