torsdag 29 september 2011

Då var de snart slut på den här dagen också.
Fullrulle redan i morse då S ringde och sa att Isak var jätte trött och inte ville vakna, så jag åkte dit och bytte av honom för han skulle jobba.
Isak och jag sov till nio, han har blivit riktigt motto trött :)

Vi lunchade på jensas med Satu, Jenny + barn.
Sen har vi spenderat eftermiddagen med dom på badhuset.
Ungarna var helnöjda :)

Vidare på kalas ute vid Storsjön,
För Annelie fyller år idag.
Och hann bara fika klart innan de var dax att åka på personalmöte.

Ska åka och hämta hem min dator nu,
Inte roligt att skriva från telefonen.

Imorgon är de 14 timmars jobb, och jag längtar!
Måste ha slagit runt riktigt ordentligt :)


Och vad folk gör runt omkring skiter jag totalt i,
Jag sköter mitt och andra får sköta sitt.
Jag är obrydd, de borde DU också vara idyller för att skriva omogna, anonyma komentarer :)
Nog om det.

Ska bli riktigt skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar