söndag 18 september 2011

det har varit en jätte bra, ledig helg, det behövdes verkligen.
varit med jenny och barnen, bebismyst, handlat, bytt sovrum, skruvad möbler, ätit tacos med tjejerna och druckit vin, dansat och härjat, även hunnit med att vilat och myst
och idag är de ju söndag så då kom prinsen hem, bästa isak!



krogrunder är inget min kropp är van med längre, så idag har jag legat i sängen hela dagen och laddat batterierna ända tills isak kom hem på eftermiddagen.
Då gjorde vi kycklingsfile och potatisgratäng, lekte med alla nya leksaker i nya rummet och pysslade lite, innan vi bäddade ner oss i min säng framför Toystory 3.
att köpa tv till sovrummet måste vara de klyftigaste jag gjort på länge.

imorgon är vi lediga, det måste vara de bästa settet att börja veckan på :PDet blir en lugn dag, med fina vänner och barn.
Sen ska jag, isak och pappa till soptippen också, så jag blir av med all skit som står överallt nu.


ser verkligen fram imot den här veckan. längesen jag kände mig laddad.


mycket som fallit på plats senaste tiden, känslor som klarnat och jag vet hur det bör vara,
jag mår sååååå mycket bättre, även om jag saknar, saknar så de gör ont.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar