fredag 16 december 2011

Efterlängtade fredag

När alla andra tar helg så ska jag köra tolv timmars fredag och lördag. 10-22. inte ett dugg synd om mig som jobbat så lite senaste tiden. Men jag är totalt otaggad. Och att jobba utan anna i morgon kommer inte bli roligt :P Isak och jag hade en lite kaotisk morgon, eller jag hade, men de var en lugn och glad kille som jag lämnad på dagis. Kortdag får han också, mamma hämta honom halv två sen skulle dom på badhuset och busa och sen köra fredagsmys :) En vecka och några timmar kvar tills julafon och jag är klar med alla julklappar, de blir ingen sista minuten handling iår. Något är riktigt fel!! :) Annars så har jag en roligt bra dag idag, himla skön träningsvärk och allt känns bra, konstigt nog. Men de kan vända fort, så gäller av njuta av den här stunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar