söndag 4 december 2011

Lördag kväll

Den här dagen har det inte hänt mycket.
Vi tog sovmorgon till tio, duktiga Isak kände nog på sig att
hans mamma behövde en sovmorgon :P
Sen har vi bakat julgodis, jag har tränat lite, vi har
pysslat lite här hemma, haft lördagsmys framför julkalendern och bra varit.
Såna här lugna dagar gör mycket!

Apropå julkalendern, Isak är helt såld på den!
Han som älskar tjuvar och tok, de passar honom perfekt, och troligen de flest andra barn! :)
Minns själv när man satt framför Tvn varje kväll för att se julkalendern och få öppna en ny lucka. Nu får jag göra de tillsammans med mitt barn, det är magiskt!


Imorgon ska jag och Isak bege oss ut på lite julklappsshopping med min lillasyster,
Och på kvällningen kommer min mamma hem, så då ska vi bjuda henne på lite mat!
Kommer alltså bli en riktigt bra söndag!!


Vi räknar ner nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar