tisdag 27 december 2011



Julen är över. Den har varit bra. Lugn och mysig.
Lördagen spenderades ute vid storsjön hos mina "svärföräldrar". Jätte god mat, trevligt sällskap och massor av julklappar. Juldagen var vi hemma hos mina föräldrar, åkte lite pulka på dagen och sen vart de mys och god mat med släkten, och även då kom tomten med massor av fina paket!

jag och isak har fått så mycket fint. jag fick äntligen en cupcakes maskin, och present kort på både massage + badhuset så jag och isak kan köpa årskort + en massa annat bra.
Isak är super nöjd över sitt pippi lektält som nu står MITT I vardagsrummet, vi måste verkligen flytta till större. Min mysiga lilla trea fungerar inte längre :P
Juldagskvällen fick jag spendera med fina vänner och vart bjuden på god mat och en sväng på krogen innan klensuparen fick åka hem. Christopher klampade in på morgonkvisten och sen fick jag sova några timmar innan min lilla älskling kom hem igen.
Eftermiddagen igår spenderades hemma hos Kia med C´s släkt, fick en massa god mat och det var en mycket trött mamma och isak som somnade tidigt igår kväll.
och trots de så var vi helt döda i morse när klockan ringde, trots att vi fick sova till halv nio.
Har ju en mini tonåring i huset, som gärna ligger i sängen halva förmiddagen om han får :P

nu är jag i allafall hemma efter tolv timmars jobb och ska krypa ner brevid min lilla kärlek!
ledig onsdag och torsdag och dom ska vi ta till vara på väl!!


1 kommentar: