tisdag 13 december 2011

Lucia

Imorse var jag uppe före sex, inte alls nå pigg. Vi tittade på smurfarna i 3D igår, så kom i säng lite för sent plus att jag hade smakat på julgodiset jag gjort så hade ont i magen, och ingen att skylla på :p Hur som helst så åkte vi ut till trebo och åt frukost på hotellet med Isaks farmor tidigt i morse, innan vi åkte till dagis, det var ju luciafirande! :) Isak är ju bland dom minsta på sin avdelnig nu, men de gick hur bra som helst. Finaste tomtenissen!! :) Åkte raks vägen till jobbet efter de, och blir här tull tio ikväll. Isak har tid hos tandläkaren idag, men den här gången får hans pappa följa med, får hoppas de går bättre den här gången än förra, är ju ändå ett år sen, sen sist. Annars så rullar dagarna på i en jäkla fart, man tar en dag i taget och ser vad de blir av det. Då fort jag sätter mig framför datorn ska jag bjuda på massa fina bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar