tisdag 20 december 2011

Näst sista tisdagen detta år

Det är skrämmande hur olika vi människor fungerar, hur vi tänker, agerar och tacklar saker på olika sett. och något som kanske är självklart för mig är inte alls lika självklart för någon annnan. Vi prioriterar olika, blir ledsna och glada över olika saker. Det är nog lätt att glömma bort, att faktiskt inte alla fungerar som en själv gör. Igår vart de mys med prinsen fram tills 4, bakade lite, klädde julgranen och körde med bilar. sen vart jag bjuden på min favorit mat i kungs innan vi tog oss in till Gävle för lite tröstshopping och en fika. Och sen fick jag mitt hår isatt igen. I morse lyxade jag till det med sovmorgon innan jag stressade Till jobbet. Imorgon är de en ledig onsdag, två möten och träning är inplanerad. Och idag har jag faktiskt fått lite hopp om livet, tack för de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar