fredag 23 december 2011

Dagen före

Som vanligt på fredagar så jobbar jag tio timmars. Riktigt roligt då de är mycke folk som spelar och även massa inne i baren osv. Jag tycker om när de händer saker hela tiden så man inte hinner titta på klockan så många gånger under dagen! :p Idag tappa jag suget totalt, och det ska bli väldigt skönt med tre lediga dagar nu över jul. Det allra bästa med julen är att alla nära och kära ät lediga och bars kan umgås utan stress!! I år kör vi tvådagars julafton. Då de blir för mycket för Isak att flänga omkring hela dagen. Han orkar inte, så imorgon kör vi julfirande med familjen Dalsäng/Larsson och juldagen hos mina föräldrar och min släkt!
Jätte nöjd över mina och Isaks julklappar som vi köpt, så nu vill jag ha julafton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar