måndag 29 augusti 2011


Det är inte dagarna som paserar, det är dagarna man minns


måndag förmiddag, det är så himla skönt med sovmorgon och inte behöva gå upp klockan fem!
Jag är inponerad av dom som alltid (oftast) gör det, som har ett sånt jobb, jag har gjort det i en månad i streck nu och har oftast lagt mig samtidigt som isak på kvällarna, halv 8.
Jag är ingen morgonmänniska.

För första gången på flera månader känner jag att det finns krafter.
Semaste tiden har jag ätit som en tok, druckit dessa svinäckliga drinkar,
och fortsatt tagit tabletter, umgåts med människor som ger mig energi och inte tar,
och jag tror det börjar ge resultat!
Imorgon kanske jag vaknar med magkramper och är trött & yr igen, men det blir vad man gör de till

Isak kom in och kröp ner bredvid mig 8 i morse, sen vart det morgonnys i soffan framför alvin & gänget.
Nu har vi badat och ätit frukost, så de är dax för en promenad som gäller, eller isak ska få cykla.
Få se om vi får med oss fröken E i grannhuset!

Senare idag blir de bus hos jenny och småpojkarna, innan vi ska möta upp pappa stophe,
och det är dax för treårskontroll med hörseltest för Isak!Efter det är de dax för pappa vecka, och jag jobba 17-22.15,
skönt att gå in och göra lite extra timmar i mellanåt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar