lördag 6 augusti 2011



lördag.

jag har så förbannat ont i min visdomstand, kan inte äta, kan inte sova, bara gnäller :P


jobbat hela veckan, men i onsdags fick jag vara ledig, så det vart en lång sovmorgon,
sen låg jag och jenny på stranden hela dagen med ungarna och avslutade med mat på Travinn!
I torsdags när jag slutade jobba, åkte jag raka vägen bort till Örtagatan och pussade på min unge som äntligen är hemma från semestern, han blir så stor på bara en vecka, älskade älskade lilla Isak.

annars så jobbar jag mest, känns som om jag fortfarande är i någon slags chock och allting går på halvfart.
Men även den här helgen jobbar jag, tagit åt mig ett extra pass idag mellan 11-22-15, och sen bakning i morgon. SEN efter det är de äntligen Isak och mamma vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar