lördag 13 augusti 2011



fan vad jag lagt energi på fel saker de senaste åren, istället för att fokusera på de som verkligen betyder.
ångesten är inte liten, men med glädje kan jag säga att jag har lärt mig något på de här.
pisslurad är de rätt ord?

det är isak och mamma vecka, jag har jobbat HELA veckan, men dagtid, börjar klockan sex.
vi har varit tvungna och sovit hos mina föräldrar hela veckan,
så pappa har kunnat gått upp med honom på morgonen och sen har jag lämnat på dagis.
men det har varit kanon, undrar vad jag gjorde utan mina föräldrar som stället upp jämt

isak tyckte de var roligt att vara tilbaka på dagis efter 8 veckors sommarlov,
bytt avdelning och går numera med dom stora barnen, för att han är en stor kille :)

idag är de ingen vanlig dag, för världens bästa lillasyster fyller 18 år.
helt galet, tyckte de var nyligen jag körde runt henne i min dockvagn på gården hemma i järbo.
Hade gärna följt med henne ut på krogen ikväll, men de får vi ta en annan helg.
Hur som helst, grattis på födelsedagen älskade du.


smörgåstårta, fika, släkt och mys hos mor och far, imorgon är de dax att jobba igen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar