söndag 14 augusti 2011


det spelar ingen roll hur mycket tabletter jag knaprar, jag blir inge piggare och inge bättre, just nu är de värre en vanligt, inte ens en riktig sminkning kan dölja mitt slitna nylle, och folk talar hela tiden om för mig hur sliten jag ser ut, jag skulle behöva semester,
och den semester jag sett fram i mot så mycket vill jag bara pissa på just nu.

Annars så har jag haft en super bra helg, jobbat,
men enda hunnit kurats med min son, firat lillasyster, träffat släkt och vänner.
 och idag när jag slutade åkte vi bort och hälsa på hos jenny och Satu, och alla ungar.
Och sen tacos på Örtagatan med lillfis och hans pappa!


i veckan fick jag både ett nytt mobilt internet, köpte en Iphone och valde ut säng och sängram på Ikea.
Sånt där som verkligen gör en glad för stunden :)

Imorgon ska jag jobba 6-15, sen blir de en riktig shoppingrunda, som jag behöver det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar