söndag 7 augusti 2011

försökte lägga över bilderna på datorn sen vi var på furuvik, men de gick inge vidare.
Så jag tittade igenom en massa gamla bilder istället, mycket fina minnen finns det.



Annars så har de gått skitbra på jobbet idag, skönt när allting flyter på i en himla fart.
Åkte raka vägen och hämtade hem isak, lekt och myst, och sen fick vi tacos hos mor och far,
för nu är mamma och sofie äntligen hemma igen, så nu har jag fått kramas med mamsen och hon har smittat av sig lite energi.
Faktiskt, det är svårt att hitta den när till och med de som står närmast är tvungna att svika tillsist.
Det spelar ingen roll hur mycket som är sanning eller inte, gränser är passerade som inte får passeras.
Och vilka undanflykter eller inte som dras, så känns det sorligt att det här inte kan pratas över och glömmas bort.
Så det är tur att de finns så jäkla mycket annat som är bra, det behöver hända lite saker ibland för att man ska uppskatta det som finns runtomkring. Börjar hitta fokus igen, det är slut ältat nu

jämna veckor går såklart lättare då jag har världens underbaraste unge hemma.
Så den här veckan njuter jag till tusen,
och trots en massa jobb så har vi massa roligt inplanerat och en hel del lekdejten vi ska hinna med.
Han ska även tillbaka till dagis, och jag kan lova att han längtar efter 8 veckors sommarlov!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar