onsdag 31 augusti 2011

tagit vara på min barnfria och lediga dag ritkigt ordentligt.
Vi kan börja med att säga grattis till mig, fär idag fick jag äntligen tummen ur arslet och ringde till tandläkaren, trodde jag skulle få en tid om några veckor, men inte då, jag fick komma dit direkt.
Så jag hann inte ändra mig och avboka, utan det var bara åka dit :P

Hålet och visdomstanden fixad, och en massa pengar mindre på kontot, men det var det värt.
hem och vilade på soffan en stund, innan det var dax för en helkroppsmassage på Anna´s topp till tå.Presentkort är verkligen toppen, herregud vad skönt det var, längtar tillbaka till thailand,

eftermiddagens har jag och evelina spenderat i valbo, ätit räkmacka, tittat på folk och små handlat lite, snål som man blivit nu för tiden. Sen åkte jag raka vägen bort till örta, åt pannkaka och sen tog jag läggningen med min fina son, han är verkligen det bästa som finns.


imorgon ska jag gästjobba lite, säger man så?
det ska bli riktigt roligt att få jobba med min bästa kompanjor igen iallafall.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar