onsdag 31 augusti 2011


men hej fina onsdag!

det finns ingen hejd på hur mycket skit som folk kan göra mot varandra egentligen, för nästan två månader sen fick verkligen bekräftat att att det inte finns någon jäkla respekt mot varandra längre.
Sen dess har de varit en känslosam berg&dalbana, jag visste inte ritkigt hur jag skulle hitta balansen igen, utan någon som man i princip delat allt med, hemligheter, tårar, skratt, som fått all min lediga tid, och stått väldigt nära mitt barn sen han var nyfödd,  någon jag kallade bästa vän!


Men det känns som om någon har hänt.
Just nu är det en underbar känsla, och denna behåller jag. det är så här det ska vara!!

eftersom jag skulle varit utomlands nu egentligen, så är jag ledig från mitt jobb denna vecka.
Så idag har jag gästjobbat lite på traVinn, och det var hur roligt som helst att få göra något annat, om så bara för några dagar. Byta miljö lite. Och att en av mina bästa vänner jobbar där, gör INTE saken sämre.
Så imorgon ska jag på ett möte på förmiddagen, sen ska jag köra eftermiddag där!

ikväll blir de krypa ner brevid eve och se en film och försöka sova i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar