fredag 19 augusti 2011


jag börjar se lite ljus i tunneln, det är ju kanske på tiden nu.I veckan har jag sprungit på sjukhuset ett antal gånger, tagit prover, ökad medicinering, och ja vi får se vad som händer. Jag är tröttare och yrare än någonsin, bilkörning skulle jag hålla mig borta från ett tag :P
Så tur att min duktiga lillasyster fixade körkortet igår!!!jag är så stolt, ungen fyllde år i lördags och tog det bara 5 dagar efter det


har även hunnit med att fixa lite viktiga saker i veckan, kändes förjäkla bra!
jobbat som en galning varenda dag, nu  har nerräkningen börjat, bara 5 jobbdagar kvar av de 23 i sträck som var samanlagt, sen är jag äntligen ledig en dag!! :)
även myst med mitt fina barn, grillat och umgåts i veckan,
och idag är de fredag & jag fick gå hem klockan 3, pappa drog med mig ut i skogen en vända, och vi kom hem med en  massa kantareller, plus att jag fick lite friskluft och en promenad.
så nu blir de kantarellsås till grillningen ikväll, det ska ätas gott hemma hos mamma och pappa, lite äventyr efter det och sen kommer jag däcka i sängen.
I morgon är de lördag och klockan ringer klockan fem,
jobb fram till tre, sen så händer de saker, det ser vi fram imot






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar