söndag 28 november 2010

BANGKOK

flygresan som jag gruvat mig för, gick hur bra som helst.
Vi hann inte mer än upp i luften så tyckte isak det var dax att sova middag. Sen fick vi mat, han lekte med sina saker som var med. och tittade på film.
Mellanlandningen gick kanon, fanns en stor lekplats så isak hann leka av sig innan det var dax att flyga vidare.
Sen sov han sista sex timmarna.

vi hann med att shoppa lite grann, äta god mat (hur billigt som helst!!), och när isak somnade i vagnen så var vi och tog fotmassage allihopa.

Idag ska alla grabbarna i väg och fiska, och vi tjejer ska shoppa hela dagen :)
Imorgon flyger vi ner till phuket, där det blir sola, bada och ha de bra i 17 dagar!!
där har vi gratis internet också, så då ska jag úppdatera er med fina bilder :)

Hörde föresten att det är massa massa snö hemma,
behöver jag säga att den här resan kom lägligt? ;P

1 kommentar:

  1. meen hjärtat! Jag saknar dig redan.
    du förtjänar det här såå mycket

    SvaraRadera