torsdag 25 november 2010

TORSDAG, OCH EN DAG KVAR

jobbade 15 timmar igår, först på prix, och kvällen på enen.
idag därimot är jag och Isak hemma, mindre bra eftersom jag håller på och byter jobb.
men isak och hans hälsa går faktiskt i första hand, och han blir inte av med sin förbannade feber,
 den kommer och går, som den känner för.
Så nu väntar vi på att få knata i väg till sjukhuset för att lämna lite prover så vi får veta om det är någon infektion som lurar i kroppen på honom eller om det bara är en dum förkylning,
hälften av alla på dagis är sjuka, men ändå

vill ha en frisk unge med mig till Thailand :)





Isak har blivit lovad att baka pepparkakor med Emelie och Malin innan vi åker, 
så det ska han få göra senare. Då måste jag dona klart.



Behöver jag säga att jag har resfeber, och att min hjärna går på högvarv



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar