torsdag 18 november 2010

FORTFARANDE TORSDAG


Ingen bra dag idag.
 blä för sura och griniga människor. för stress och noll motivation.
Ingenting har gått bra idag,
 och jag fick inte mycket gjort när jag jobba, var inne i spel och plockade med tobak och läkemedel, gömde mig från alla kunder som förövrigt varit hemska idag.


Nu är de klart iallafall, coop extra är min nya arbetsplats. 
och det känns jätte bra, även om jag kommer sakna mina fina tanter på enen.
fast jobb och en massa extra framöver, det kommer bli perfekt när det här är klart


hann träna med Satu på förmiddagen som planerat iallafall,
hon är en riktigt bra träningskompis och suverän kompis :)

och nu på kvällskvisten har jag, mamma och isak packat väskorna inför semestern och ätit pizza.
Isak fick mysa av sig med sin mormor och det verkade varit efterlängtat.
Ingen är goare än isak när han lägger den sidan till, "momom ikak älska dig" :)
dom vet hur dom ska göra, och säga, dom små


förövrigt går det inge vidare med min mjölkfria kost, har plockat bort all mjölk, grädde och smör osv.
och det funkar bra.
men allt blir så mycket svårare, och idag slank det ju i en pizza och nu är jag svälld som en ballong igen.
All "lätt" mat, innehåller sånt jag inte ska äta.
tiden finns inte att göra massa laktosfri mat just nu. tips vore fint :P


HOPPAS EMELIE KOMMER HIT OCH MYSER MED OSS I MORGON BITTI,
GONATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar