måndag 15 november 2010

ny vecka, nya tag

känner mig inte helt i balans, mitt humör sviktar och det är jobbigt när de runt omkring mig också gör det.

Det är ny vecka, klockan är bara sex och här sitter jag, om mindre än en timme börjar jag jobba.
Pappa S blir hemma med Isak idag, mycket skönt tycker jag, då det inte känns bra att lämna honom på dagis halv sju på morgonen när han varit hemma och varit sjuk en vecka och fortfarande är trött.
Isak därimot kommer nog klättra på väggarna här hemma, han saknar dagis.
Men imorgon så, är han och vi redo igen :)

jag ska jobba 7-18, både idag och imorgon.


om 11 dagar, nästa fredag, lämnar vi de här kalla landet i tre veckor.
Det känns overkligt att man kommer kunna gå runt i shorts och linne, i tre veckor.
Men jag behöver det, min kropp behöver det, VI behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar