tisdag 9 november 2010

vilken lång dag

FEM ringde klockan i morse.
Ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare, men det gick inte.
Jobba mellan 06-12 på prix, men de slutade med 06-19, och efter tretton timmar på jobbet hade jag inte en aning om att det snöade ute, eller inte snöade utan att det är snöstorm.
Min snälla pappa ställde upp med skjuts från jobbet, för att cykla det gick då rakt inte.

Vi hann faktiskt med att åka till gävle på min lunch och fixa pass till Isak också,
är ju bara 17 dagar kvar nu. tills vi åker till värmen!

Ätit sill & potatis, duschat och lagt min lillfis, plocka undan och krypa ner under täcket jag också.
Mitt humör är i botten, och jag verkar inte vara ensam om det
skulle verkligen behöva en kram idag. Av någon som vet hur jag känner just nu.


imorgon är de jobb på prix igen, 8-15.
Isak är fortfarande sjuk så farmor annelie ska vara med honom på dagen.
Och idag har min mormor varit här och lekt, guld värda.

torsdag, fredag, lördag jobbar jag på enen. Söndag, måndag på prix, det rullar på!
Tar åt mig allting som finns just nu, när jag vet att jag har tre veckors semester att vila upp mig på sen :P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar